
Faktury VAT do wystawionych paragonów wystawiane są tylko po wcześniej podanym NIP i wpisanym na paragonie.
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu lub paragon.
Datą faktury lub paragonu (sprzedaży) jest data wysyłki towaru nie mamy możliwości by ją zmienić.
W trosce o środowisko naturalne wprowadziliśmy system faktur elektronicznych.
Jak to działa?
Fakturę elektroniczną na Państwa adres e-mail lub zostanie dołączona do przesyłki gdy tylko zamówienie zostanie spakowane w naszym magazynie.
Otrzymanie wiadomości z dokumentem zakupu oznacza, iż paczka z zamówieniem została przygotowane do wysyłki i zostanie przekazane firmie spedycyjnej najpóźniej następnego dnia roboczego. W przypadku odbioru osobistego oznacza to, iż zamówienie zostanie przygotowane do odbioru w ciągu jednego dnia roboczego z naszego sklepu FLASH S.C. z siedzibą w Krakowie przy ul. Mackiewicza 14.
Dlaczego faktura elektroniczna?
Korzystając z faktur elektronicznych minimalizujesz zużycie papieru oraz redukujesz ilość odpadów.
Faktura elektroniczna ma również inne zalety!
- wygoda - żeby odebrać e-fakturę wystarczy Ci tylko dostęp do Internetu. Mając dostęp do swojego maila, fakturę masz zawsze pod ręką.
- bezpieczeństwo - nie ma możliwości, byś zgubił fakturę. Możesz przechowywać ją na swojej skrzynce e-mail, dysku komputera lub zapisać na dowolnym nośniku.
- porządek i oszczędność miejsca - nie musisz już gromadzić papierowych dokumentów, trzymać ich w teczkach czy segregatorach. Wszystkie faktury możesz zapisać w jednym folderze na swoim dysku.
Jeśli nie przekonaliśmy Cię do faktur elektronicznych i chcesz otrzymywać tradycyjne faktury papierowe, wejdź na swoje konto na stronie sklepu i odznacz opcję faktury elektronicznej w Ustawieniach.
W celu uzyskania duplikatu faktury, prosimy o kontakt z firmą poprzez formularz kontaktowy.