
Firma Flash S.C. dokłada wszelkich starań, aby sprzedawane produkty i usługi były jak najwyższej jakości. W przypadku zgłoszenia reklamacji dbamy o to, żeby proces jej obsługi prowadzony był na jak najwyższym, satysfakcjonującym Państwa poziomie.
I. ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE Z TYTUŁU GWARANCJI:
Możecie Państwo zgłosić:
- bezpośrednio w autoryzowanym punkcie serwisowym danego producenta lub dystrybutora jeżeli istnieje taka możliwość
- za pośrednictwem naszej firmy Flash S.C., wtedy Flash S.C. jako sprzedawca pośredniczy między użytkownikiem a producentem lub dystrybutorem w procesie reklamacji gwarancyjnej;.
Adresy autoryzowanych punktów serwisowych dostępne są w karcie gwarancyjnej, dołączonej instrukcji produktu lub na stronach internetowych producentów/dystrybutorów. Można je również otrzymać w naszym sklepie.
W momencie zgłaszania reklamacji z tytułu gwarancji w celu usprawnienia jej realizacji prosimy dostarczyć wraz z produktem na adres siedziby naszej firmy:
- wypełniony formularz reklamacyjny
FORMULARZ REKLAMACJI GWARANCYJNEJ (plik PDF)
- dowód zakupu produktu (kopia) lub inny posiadany dowód potwierdzający zakup naszej firmie
- ważną i wypełnioną kartę gwarancyjną (tylko w przypadku reklamacji z tytułu gwarancji i jeżeli karta gwarancyjna została wydana przy zakupie)
II. ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE Z TYTUŁU RĘKOJMI.
W momencie zgłaszania reklamacji z tytułu rękojmi w celu usprawnienia jej realizacji prosimy dostarczyć wraz z produktem na adres siedziby naszej firmy:
- wypełniony formularz reklamacyjny
FORMULARZ REKLAMACJI (plik PDF)
- dowód zakupu produktu (kopia) lub inny posiadany dowód potwierdzający zakup naszej firmie
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków zawartości przesyłki prosimy spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
Kurier powinien posiadać odpowiedni wzór protokołu. Najlepiej dokonać tego w momencie odbierania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zawartości przesyłki po odjechaniu kuriera, należy skontaktować się z firmą kurierską (telefon znajduje się na liście przewozowym) i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.
IV. PROCEDURA REKLAMACYJNA:
- w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z naszą firmą;
- produkt reklamowany prosimy odesłać na własny koszt do punktu serwisowego producenta/dystrybutora lub na adres naszej firmy bądź dostarczyć osobiście;
- zgłoszenie reklamacyjne jest przyjmowane na podstawie wypełnionego formularza reklamacyjnego lub w siedzibie naszej firmy na podstawie pisemnego zgłoszenia reklamacyjnego
- za termin rozpoczęcia procesu reklamacyjnego przyjmuje się chwilę odebrania przesyłki lub dostarczenia do punktu serwisowego producenta/dystrybutora lub naszej firmy;
- termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od chwili dostarczenia produktu, nie wyklucza to jednak możliwości przedłużenia terminu naprawy, gdy naprawa produktu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części;
- wszystkie produkty, mające ważną gwarancję są wysyłane bezpośrednio do producenta lub dystrybutora danego sprzętu;
- wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika;
- sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji następuje poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta;
- w przypadku, gdy reklamujący zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego;
- jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań reklamacyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.
- klient jest zobowiązany do archiwizacji danych znajdujących się na reklamowanych nośnikach we własnym zakresie, firma Flash S.C. nie bierze odpowiedzialności za utratę danych, jak i nie gwarantuje ich odzyskania.
VI. AUTOMATYCZNE WYGAŚNIĘCIE UPRAWNIEŃ REKLAMACYJNYCH KLIENTA:
- gdy, wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
- usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.